آیا شما مربی مهارت های اجتماعی هستید؟

یا

آیا می خواهید حرفه خود را به عنوان

کوچینگ کسب و کار مهارت های اجتماعی بسازید؟

آره؟

عالی. شما در جای درست قرار دارید!

امید اصغری بیزینس کوچینگ  

مربیگری مهارت های اجتماعی در دوران اخیر محبوبیت زیادی کسب کرده است. بسیاری از مربیان جدید

مربیگری مهارت های اجتماعی را به عنوان مکان مربیگری خود انتخاب می کنند.

چرا؟

یک پاسخ ساده برای این سوال زیر است:

چه کسی نمی خواهد مهارت های اجتماعی را به دست آورد؟

از این گذشته ، ما در همه جا به مهارت های اجتماعی خوب احتیاج داریم. چه کسی در محل کار باشد و چه در خانه ، مهارت های اجتماعی برای انتقال نظرات و جلوگیری از سوء تفاهم بسیار مهم است.

مربی مهارت های اجتماعی
خوب نیست که همه در ملاقات / مکالمه یا برخورد با افراد خوب باشند. اگر شخصی نتواند به خوبی با هم مخلوط شود ، طبعاً اعتماد به نفس خود را پایین می آورد.

یک مربی مهارت های اجتماعی در اینجا مفید است. مربی برای کشف نقاط قوت درونی خود به مشتری راهنمایی می کند. در کنار رویکرد و استراتژی های خود ، مربی باعث می شود تا مشتری مهارت های اجتماعی را به دست آورد.

من مطمئن هستم که شما در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک مربی مهارت های اجتماعی ، گواهینامه ها و چیزهای آنلاین مطالب زیادی کسب خواهید کرد.

آنچه می خواهم امروز بدانید نکات و نکات خاصی است که به شما کمک می کند تا از یکدیگر جدا شوید.

اگر مربی اجتماعی هستید یا می خواهید یکی شوید ، پس نکات کلیدی وجود دارد که باید بدانید. در این مقاله ، من به این موضوع می پردازم.

بیایید شروع کنیم!

فهرست مطالب پنهان
1) نیاز به مربی مهارتهای اجتماعی چیست؟
2) مهارت های برتر اجتماعی که مربی مهارت های اجتماعی باید به مشتریان آموزش دهد
3) تئوری ذهن را به مشتریان خود آموزش دهید
4) چگونگی ارتقاء مهارتهای اجتماعی مشتری در یک دوره زمانی گفته شده
5) مربی مهارت های اجتماعی دیگر برای مربیگری مددجویان چه باید باشد؟
6) افکار نهایی
7) آیا شما به عنوان مربی مهارت های اجتماعی آمادگی کسب درآمد دارید؟
نیاز به مربی مهارتهای اجتماعی چیست؟
آیا می خواهید مشتری های خود را متقاعد کنید؟

آره؟

سپس باید از مزایای مشاغل مربیگری خود آگاه باشید.

چرا کسی شما را استخدام می کند؟

تنها هنگامی که آن را بدانید ، می توانید چشم انداز خود را از باروری خدمات مربیگری خود ارائه دهید.

مشتری شما ممکن است نیاز شما را درک نکند و مگر اینکه شما صریحاً آنها را تحقق بخشید.

می توانید سوالات زیادی در ذهن مشتری های ما ایجاد شود:

آیا استخدام مربی مهارت های اجتماعی ارزش وقت ، پول و تلاش هایی را که صرف خواهم کرد ، خواهد داشت؟

آیا این به هدف من خدمت می کند؟

آیا نمی توانم از کمک دوستانم استفاده کنم؟

آیا به تنهایی نمی توانم راه حلی پیدا کنم؟

خدمات مربی مهارت های اجتماعی برای من چقدر خواهد بود؟

پاسخ به همه این سؤالات می تواند در انتخاب خدمات مربیگری شما به شما اطمینان دهد.

سوال بعدی مطرح می شود:

چگونه باید به سؤالات فوق به روشی پاسخ دهید که به اندازه کافی برای مشتریان شما قانع کننده باشد؟

بیایید نگاهی بیندازیم

مربی Skills Social چه کاری می تواند انجام دهد که دوستان نتوانند؟
مربی مهارت های اجتماعی
بنابراین ، در نظر بگیریم که شما می خواهید برای دوست یابی به یک دختر نزدیک شوید.

حال ممکن است ایده متوقف کردن تصادفی یک دختر در خیابان یا نزدیک شدن به او در میان دوستانش ، ممکن است برای برخی از دوستان آینده نگر کمی غیرمعمول و حتی مضحک به نظر برسد.

دلیل این امر این است که آنها تجربه کمی دارند. این تجربه یا از تماشای تلویزیون یا فیلم ناشی می شود. به غیر از این ، آنها ممکن است خود درسهای خاصی را تجربه کرده باشند و توصیه ها و پیشنهادات آنها محدود به این موارد باشد.

در مقابل ، یک مربی مهارت های اجتماعی افق های گسترده تری از تجربه و دانش دارد. یک مربی می داند چه چیزی کار خواهد کرد و چه چیزی نمی تواند. علاوه بر این ، مربی می تواند به شما در تحقق بخش WHY کار کند یا مثلاً چرا کار کرده است یا به شما کمک نمی کند. در کنار آن مربی به شما کمک می کند تا یک برنامه عملی را برای انجام کارها دنبال کنید.

استخدام مربی مهارت های اجتماعی به این معنا نیست که شخص فقط یک مشاوره دریافت می کند. یعنی خیلی بیشتر

چشم انداز مسیری ایده آل برای پیشبرد شما خواهد بود. یک سیستم پشتیبانی برای ارائه پشتیبانی در طول سفر. و در نهایت یک انتقال بسیار مورد نیاز است که هیچ یک از دوستان دیگر نمی توانند آن را انجام دهند.

آیا واقعاً به مربی مهارت های اجتماعی احتیاج دارم؟
لحظه ای که برای آینده خود به این جواب می دهید ، یخ را شکسته اید.

حتی اگر مشتری شما قدمی جلوتر داشته باشد و به شما برای مربیگری نزدیک شود ، به این معنی نیست که او آماده استخدام شما است. شما باید دلایل محکمی را برای قبول خدمات مربیگری خود به او بدهید.

و چگونه این کار را خواهید کرد؟

مشتری خود بیشتر پاسخ ها را برای شما فراهم می کند. شما فقط باید دو کار انجام دهید:

سؤالات مربیگری عالی بپرسید

و

فعالانه گوش کنید

این امر به شما امکان می دهد تا نیازها و موقعیتهای مشتری را تسخیر کنید. پس از آن می توانید برای پاسخ دادن به روشهای مختلفی که جلسات مربیگری شما به مشتری کمک می کند ، آماده شوید.

به عنوان مثال ، فرض کنید که می فهمید که تلاش های کافی که مشتری شما کرده است وجود دارد. هنوز این هدف حاصل نشده است. تغییر در رویکرد یا فرآیند مشتری لازم است. بنابراین می توانید پاسخ خود را با توصیف چگونگی مدل مربیگری / برنامه کسب و کار مربیگری و غیره می توانید به مشتری در تحقق نیاز و رسیدن به اهداف کمک کنید.


مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین وبلاگ ها

آخرین جستجو ها